V sredo, 21. avgusta 2024, se je v prostorih Dvorane prve slovenske vlade v Ajdovščini odvila novinarska konferenca, na kateri je novonastalo društvo ŽNK Primorje Ajdovščina predstavilo novosti in načrte ob začetku tekmovalne sezone 24/25. Konference so se poleg vodstva kluba in novinarjev udeležili tudi generalni sponzor, vodja nogometne šole, pomočnik trenerja članic in uradni opremljevalec.
Leto 2024 je za ženski nogomet na ajdovskem prelomno leto. Po 12 letih razvoja ženskega nogometa se je vodstvo ženskih selekcij odločilo, da nadaljuje pot pod svojo in enotno streho, a še vedno vizualno povezano z nogometno tradicijo na ajdovskem.
Ženski nogometni klub Primorje Ajdovščina je pred pričetkom igralne sezone 2024/25 registriral ženske ekipe po celotni piramidi U9, U11, U13, U15, U17 in člansko ekipo v nov klub. Skupno skoraj 80 deklet, katerih številka še vedno raste. Klub je postavil devet člansko ekipo trenerjev s pomočnicami in pomočniki. Prav tako je vzpostavil vse organe društva z 12 osebami, med katerimi je 75% predstavnic ženskega spola. »Enakost spolov v organih in v strokovnem kadru je ena od vizij društva«, je na novinarski poudarila predsednica društva Brigita Habjan Štolfa.
Drzno idejo o nadaljnjem razvoju ženskega nogometa pod svojo streho je že pred letom dni podprl direktor podjetja Tosla Nutricosmetics, Primož Artač, in nato pred par meseci s klubom podpisal dolgoročni dogovor o sodelovanju kot generalni in ekskluzivni sponzor kluba. Tekmovalne ekipe bodo tako od najmlajših do članske ekipe imenovane Primorje Tosla Nutricosmetics. »Ponosni smo, da se je ajdovsko, domače in prodorno podjetje odločilo za dolgoročno podporo klubu. Prepričana sem, da bomo vodstvo in dekleta upravičili zaupanje ter da bomo doprinesli k pozitivni prepoznavnosti podjetja in njegovih izdelkov«, je dodala predsednica.
Primož Artač je na konferenci predstavil svoje podjetje, ter spregovoril o njihovi vlogi in odločitvi za dolgoročno podporo klubu. “S predstavniki ŽNK Primorja se poznamo že zadnjih 10 let, ko sva se spoznala s takratno predsednico Bojano Pižent Kompara. Klub je dolgo deloval na bazi entuziazma, začeli smo skromno, kar pa verjetno ni več dovolj, zato smo se ga odločili tudi finančno podpreti. Pritiski z naše strani ne obstajajo, smo pa seveda v vizijo kluba prinesli ta del z žensko kvoto, s katero želimo še poudariti enakopravnost tudi v nogometnem svetu.“
Na konferenci je klub predstavil tudi nove drese blagovne znamke Adidas. »Naj omenim, da je predstavitev dresov namensko bila snemana po znamenitih vedutah mesta Ajdovščina. To je le še ena od realizacije vizije kluba, da gradimo na lokalnih danostih. Ki jih pa, tam kjer je to potrebno, nadgrajujemo tudi z drugimi… Igralkami, trenerji« je dodala predsednica.
Novemu projektu se je pridružilo tudi podjetje Golgeter Shop kot uradni opremljevalec kluba, ki bo odslej skrbel za opremo celotne nogometne šole. Direktor podjetja, g. Bruno Krklec, je ob tem poudaril: “Smo trgovina, v kateri imamo radi nogomet. V ponos in čast nam je, da smo dosegli dogovor z ŽNK Primorje in se obenem veselimo dolgoročnega sodelovanja z njim.” Kot že rečeno bodo hčere burje v prihodnjih sezonah nastopale v opremi proizvajalca Adidas, kar sovpada s klubsko vizijo kakovosti in odličnosti.
Trener članske ekipe, Peter Kristan, se novinarske konference na žalost ni mogel udeležiti, zato ga je na njej nadomestil koordinator mlajših selekcij, Luka Soban. Trener Kristan, ki je v klubu že dobro leto, je svoje misli strnil za naš portal. »Plan dela je dvig kvalitete dela in delo na pripadnosti do kluba. Cilj je postopna, a konstantna rast. Tudi v rezultatskem smislu. Letošnjo sezono doseči za eno stopničko višje mesto v 1. ženski nogometni ligi. Menim, da s pravim pristopom in pravo miselnostjo je trenutna ekipa sposobna tega napredka. Poleg tega že letos priklapljamo izhodne kadetinje, v naslednjih letih pa pričakujemo teh vključitev iz nogometne šole še več«, je izjavil članski trener.
Klub je predstavil tudi delo in načrte mladinske šole, katerih vodenje je prevzel Andi Mamič. Poudaril je pomembnosti dobre nogometne šole, razvoja gibalnih spretnosti in navduševanja nad nogometom od malih nog, podpore pri pogumnih odločitvah za ženski nogomet. »Naše poslanstvo je postaviti ženski nogomet v regiji na novo, ambiciozno raven. Da dekletom damo iste možnosti za razvoj«, je poudaril aktualni državni prvak 2024 v selekciji du15.
V načrtih je klub izpostavil celostni razvoj deklet, ambiciozen nogometni razvoj igralk, oblikovanje skupnosti hčera burje, izoblikovanje odličnih kandidatk za člansko ekipo in njihovo vključevanje v člansko ekipo hčera burje ter transparentno in stabilno delovanje kluba. »Želimo si pa tudi, da podpora na tribunah iz tekme v tekmo raste tako kot je to bilo prejšnjo sezono« je zaključila predsednica.
Na sliki od leve proti desni: Bruno Krklec (Golgeter Shop), Primož Artač (Tosla Nutricosmetics), Brigita Habjan Štolfa, Luka Soban, Andi Mamić