Globalno delujoče podjetje TOSLA Nutricosmetics, vodilni inovator na področju nutrikozmetike, se je pridružilo ŽNK Primorje Ajdovščina kot uradni generalni in ekskluzivni partner.
Prisotnost lepote, lepotnih znamk in raznolikih sodelovanj v svetovnem merilu je na olimpijskih igrah doživelo vrhunec. Igre v Parizu so postavile zlati standard za trenutke, ki povezujejo lepotno industrijo s športom. Ta nova marketinška drža je s seboj prinesla več lepotnih kampanj, ki so se osredotočale na krepitev vloge posameznikov, zlasti žensk, in vzpostavile globljo povezavo med načinom, kako lepota vpliva na naše občutke o sebi, in posledicami, ki jih ima to lahko na športno uspešnost. Podobno se je tudi TOSLA Nutricosmetics že več mesecev nazaj odločila vstopiti v športno kategorijo in v Vipavski dolini začela ustvarjati novo močno partnerstvo ter novo navdihujočo zgodbo.
Sodelovanje z ženskim nogometnim klubom je za TOSLA Nutricosmetics povsem naravna izbira, saj je to inovativno podjetje znano po tem da podpira drzne, neustrašne in samozavestne ženske.
Partnerstvo bo omogočilo širjenje prepoznavnosti ekipe ŽNK Primorje med novimi, globalnimi občinstvi ter pripomoglo k širjenju talentov, igranju in treniranju na višji ravni ter povečalo vpliv ženskega nogometa na splošno. Kot navaja Primož Artač, generalni direktor podjetja: “Cilj je poudariti napredek, ki ga dosegajo ženske športnice po vsem svetu, ter skupna prizadevanja, da navdihnemo samozavest in veselje do nogometa pri dekletih in ženskah na splošno. Z misijo postaviti ženski nogomet v Ajdovščini in Sloveniji, na enakovreden nivo moškemu.” To na novo postavljeno, a dolgoročno zasnovano sodelovanje, poudarja predanost podjetja podpiranju pobud, ki so v skladu s temeljnimi vrednotami skupnosti, tradicije in odličnosti ter spodbujati ustvarjalnost, vključenost in inovativnost mladih deklet.
V ŽNK Primorje Ajdovščina se zahvaljujemo našemu partnerju za zaupanje in se obenem izjemno veselimo sodelovanja na različnih področjih v prihodnjih letih!
📸 Na fotografiji: direktor podjetja Tosla Nutricosmetics, Primož Artač